måndag 20 juni 2011

Ljuskort från söndagens pysslande






2 kommentarer:

  1. Kul med en annan variant av ljuskort!

    Jag är så glad att jag har hittat denna blogg och facebook sidan.

    Jag har letat med ljus och lykta efter ställen i min närhet där det ordnas scrap träffar och kurser.

    Så nu ligger denna bloggen som en länk på min blogg.

    I augusti när allt drar igång igen lär vi träffas. För jag längtar så efter några att scrappa med ibland :)

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Du är så välkommen! Vi kommer ha en kvällsträff nu under juni och/eller juli också där vi bara träffas och pysslar. Vi kommer med datum och tid här på bloggen och på facebook så fort tid är satt. Självklart är du välkommen då också.

    Trevlig helg!

    Skapat Av gänget: Carina, Emma & Cicci

    SvaraRadera